Často kladené otázky

Jaké používáme ovladače?

Používáme různé typy ovladačů pro automatické kotle na uhlí a pro kotle na biomasu. Na každý regulátor je 2 roky záruka.

Můžu tyto ovladače připojit na pokojový termostat?

Ano. Můžete připojit jakýkoliv termostat s dvoudrátovým připojením, případně i bezdrátový. Nejlépe se obraťte na Vašeho prodejce,doporučí Vám pokojový termostat,který s ř.jednotkou komunikuje na 100%.

Jaké druhy paliva mohou být použity pro kotle s podavačem?

V popisu kotle je uveden seznam paliv, které je možno spalovat.
V ČR jsou povolena paliva černé uhlí a ořech 2.

Jaký je rozdíl mezi pístovým podavačem a šnekovým podavačem?

Hlavní rozdíl je v rozdílnosti podávání paliva. Šnekový podavač umožňuje přesnější dávkování paliva do hořáku .Tento hořák nové generace umožňuje spalovat i méně kvalitní palivo bez jakékoliv změny.
Hlavní výhoda tohoto systému je,že je zde možno spalovat i větší kusy paliva(až 40mm)a míchat si různé směsi paliv. Nemůžeme jednoznačně odpovědět, který systém je lepší. Oba mají své výhody a nevýhody.

Co je vodní rošt a litinový rošt?

Vodní rošt je trvale umístěn v topeništi kotle. Tvoří ho silnostěnné ,bezešvé trubky(6.3mm) . Za účelem zlepšení průtoku vody jsou přivařeny v úhlu. Standardní litinovým roštem jsou litinové nosníky, které jsou uspořádány v sérii a tvoří povrch topeniště. V rámci každého topeniště je umístěn deflektor, který rozráží přímý plamen, a tak chrání před propálení roštu.

Jaký je rozměr těsnící šňůry ve dvířkách?

Ve dvířkách kotlů Witkowski se používá  tepelně odolná izolační šňůra o rozměrech 16x16 mm. Tato šňůra se dá po opotřebení  snadno vyměnit. Toto je  spotřební materiál lze  jej zakoupit v našem internetovém obchodě.

Jak nakupovat?

  • Telefonicky
  • Elektronicky (e-mail)
  • Osobní nákup v prodejně
  • Prostřednictvím smluvního partnera firmy PZT.

Jsou kotle dovezeny až na místo? Kdo platí dopravu?

Ano, kotle jsou dodávány až k zákazníkovi nebo smluvnímu partnerovi (dle požadavku) . Náklady na dopravu jdou k tíži společnosti,  ,,Witkowski´´.Termín dodávky je dohodnut vždy předem telefonicky. Doprava je  řešena našim vozovým parkem, nebo kurýrní službou - RABEN.

Jakým způsobem je kotel dodáván?

Kotel je vždy dodáván tak,že je pevně přišroubován k přepravní paletě a je opatřen stahovacími páskami ,které jsou rovněž pevně přitaženy k paletě. Rohy kotlů jsou opatřeny chráničkami proti požkození.Jestliže je kotel přepravován přepravní firmou,je opatřen i ochrannou folií. Všechny naše vozy jsou vybaveny hydraulickým čelem a paletovým vozíkem. Vozidlo je přistaveno co možná nejblíže k místu vykládky (dle místních možností).Jestliže konkrétní místo vykládky kotle není bezpečné k manipulaci,nebo by mohlo dojít k požkození vozidla, kotel se vyloží na jiném nejbližším vhodném místě.

Řidič je povinnen kotel vyložit max.5 metrů od vozidla. Další manipulace s kotlem je vždy již jen na zákazníkovi jestliže se nedohodne s řidičem jinak.

Jak je kotel vybavený?

Každý kotel je ve standartním provedením, které je zahrnuto v ceně kotle. Automatické kotle s podavačem jsou vybaveny: řídící jednotka, ventilátor, podavač s pohonem (motor a převodovka), nástroje pro čištění (škrabka a háček), a dále dokumentace a návody k použití, záruční list.

Jak je možno platit?

Od 3/2017  pouze platba předem na účet.

Kde je možno nakupovat náhradní díly?

  • Objednávat telefonicky nebo e-mailem.
  • V blízké době i přes internetový obchod.