Často kladené otázky
Jaké používáme ovladače?
Používáme různé typy ovladačů pro automatické kotle na uhlí a pro kotle na biomasu. Na každý regulátor je 2 roky záruka.
Můžu tyto ovladače připojit na pokojový termostat?
Ano. Můžete připojit jakýkoliv termostat s dvoudrátovým připojením, případně i bezdrátový. Nejlépe se obraťte na Vašeho prodejce,doporučí Vám pokojový termostat,který s ř.jednotkou komunikuje na 100%.
Jaké druhy paliva mohou být použity pro kotle s podavačem?
V popisu kotle je uveden seznam paliv, které je možno spalovat.
V ČR jsou povolena paliva černé uhlí a ořech 2.
Jaký je rozdíl mezi pístovým podavačem a šnekovým podavačem?
Hlavní rozdíl je v rozdílnosti podávání paliva. Šnekový podavač umožňuje přesnější dávkování paliva do hořáku .Tento hořák nové generace umožňuje spalovat i méně kvalitní palivo bez jakékoliv změny.
Hlavní výhoda tohoto systému je,že je zde možno spalovat i větší kusy paliva(až 40mm)a míchat si různé směsi paliv. Nemůžeme jednoznačně odpovědět, který systém je lepší. Oba mají své výhody a nevýhody.
Co je vodní rošt a litinový rošt?
Vodní rošt je trvale umístěn v topeništi kotle. Tvoří ho silnostěnné ,bezešvé trubky(6.3mm) . Za účelem zlepšení průtoku vody jsou přivařeny v úhlu. Standardní litinovým roštem jsou litinové nosníky, které jsou uspořádány v sérii a tvoří povrch topeniště. V rámci každého topeniště je umístěn deflektor, který rozráží přímý plamen, a tak chrání před propálení roštu.
Jaký je rozměr těsnící šňůry ve dvířkách?
Ve dvířkách kotlů Witkowski se používá tepelně odolná izolační šňůra o rozměrech 16x16 mm. Tato šňůra se dá po opotřebení snadno vyměnit. Toto je spotřební materiál lze jej zakoupit v našem internetovém obchodě.
Jak nakupovat?
- Telefonicky
- Elektronicky (e-mail)
- Osobní nákup v prodejně
- Prostřednictvím smluvního partnera firmy PZT.
Jsou kotle dovezeny až na místo? Kdo platí dopravu?
Ano, kotle jsou dodávány až k zákazníkovi nebo smluvnímu partnerovi (dle požadavku) . Náklady na dopravu jdou k tíži společnosti, ,,Witkowski´´.Termín dodávky je dohodnut vždy předem telefonicky. Doprava je řešena našim vozovým parkem, nebo kurýrní službou - RABEN.
Jakým způsobem je kotel dodáván?
Kotel je vždy dodáván tak,že je pevně přišroubován k přepravní paletě a je opatřen stahovacími páskami ,které jsou rovněž pevně přitaženy k paletě. Rohy kotlů jsou opatřeny chráničkami proti požkození.Jestliže je kotel přepravován přepravní firmou,je opatřen i ochrannou folií. Všechny naše vozy jsou vybaveny hydraulickým čelem a paletovým vozíkem. Vozidlo je přistaveno co možná nejblíže k místu vykládky (dle místních možností).Jestliže konkrétní místo vykládky kotle není bezpečné k manipulaci,nebo by mohlo dojít k požkození vozidla, kotel se vyloží na jiném nejbližším vhodném místě.
Řidič je povinnen kotel vyložit max.5 metrů od vozidla. Další manipulace s kotlem je vždy již jen na zákazníkovi jestliže se nedohodne s řidičem jinak.
Jak je kotel vybavený?
Každý kotel je ve standartním provedením, které je zahrnuto v ceně kotle. Automatické kotle s podavačem jsou vybaveny: řídící jednotka, ventilátor, podavač s pohonem (motor a převodovka), nástroje pro čištění (škrabka a háček), a dále dokumentace a návody k použití, záruční list.